Mindez egy sokakat érdeklő kérdésre is választ ad.

Kubatov Gábor évértékelő beszédében arról beszélt, hogy 8000 mezt adott el Clubunk az elmúlt évben. Érdemes ezt összehasonlítani a 6 évvel ezelőtti adattal, akkor megírtuk, hogy 4000 mezt értékesített a Fradi Shop.

Az elmúlt időszakban ellenfeleink, károgó kommentelők vagy éppen politikusok is felvetették, hogy miért van a Fradinak pénzügyi előnye a többi klubbal szemben. Az UEFA-tól származó magas bevételek mellett talán azon is érdemes elgondolkodni kritikusainknak, hogy vajon melyik klubnak kellene a legnagyobb bevétellel rendelkeznie, ha nem annak, amelyik történetileg és a jelenben is a legsikeresebb itthon és külföldön egyaránt, messze a legtöbb szurkoló követi a meccseit élőben és a TV előtt, valamint a mezek értékesítésében is toronymagasan vezet, hiszen a többi klubnál értesüléseink szerint nemhogy az ezres, de a legtöbb esetben a százas nagyságrendet sem éri el évente eladott mezek száma – azaz a Fradi 80-100x (!) több mezt ad el, mint ellenfelei elsöprő többsége és ez vélhetően a többi termékre is igaz. Akár az eredményeket, a nézőszámot vagy az eladott termékek arányát nézzük, még mindig a pénzügyi különbség messze a legkisebb.