Emellett a koronavírus helyzetre adott válaszaink is díjat érdemeltek.
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait. A legértékesebb sportolók rangsorában Hosszú Katinka végzett az élen, a legjobb szponzorációs megoldás a Szerencsejáték Zrt. és Milák Kristóf együttműködése lett, míg a legkreatívabb közösségi média kampányt a jövő évi kézilabda-Eb-t szervező EHB 2022 Nonprofit Kft mutatta be, de a Ferencváros labdarúgó csapatát és Szoboszlai Dominik teljesítményét is elismerte a szakmai zsűri.
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata által megalapított Sportmarketing Díj célja, hogy a kommunikációs szakemberek megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb hazai kampányait és az abban rejlő üzleti értéket. A pandémia által alapjaiban érintett sportvilág nehéz éven van túl, az iparág szereplői közül a sportolói és szponzori oldalról is rugalmasságra volt szükség. A 2020-as évben elmaradt nagy sportesemények miatt a marketingaktivitások is átalakultak, ezért a Díj kiírói az előző évhez képest két új kategóriát vezettek be. A legértékesebb sportolói/sportcsapat/esport márka, legjobb sportszponzoráció és a legkreatívabb közösségi média kommunikáció mellett győztest hirdettek az Etikai díj és a Hűség díj kategóriájában is, amellyel a kifejezetten a pandémiára adott válaszreakciók sikerességét ismerték el.
A független értékelő cég által (Neticle) végzett online és social media monitoring alapján a sportoló, sportcsapat és e-sportoló kategóriában is meghatározásra került a 2020-as év TOP 10-es listája.
A 2020-as MMSZ Sportmarketing Díj nyertesei:
1.kategória: Legértékesebb sportoló / sportcsapat / e-sportoló
A legértékesebb sportoló:
1.Hosszú Katinka
2.Szoboszlai Dominik
3.Kapás BoglárkaA legértékesebb sportcsapat:
1. Ferencvárosi Torna Club
2. Telekom Veszprém
3. Győri Audi ETO KCA legértékesebb e-sportoló:
1. Molnár Gábor
2. Subicz Dániel
3. Bereznay Dániel2. kategória: Legértékesebb sportoló / sportcsapat / e-sportoló
Arany díj: Szerencsejáték Zrt. (Tippmix márka) és Milák Kristóf együttműködés
Ezüst díj: LV Sport – Amorim és Mikler Kollekció by Hummel3.kategória: Legkreatívabb közösségi média kommunikáció
Arany díj: EHB 2022 Nonprofit Kft
Ezüst díj: SBI Promotion Kft – Fittparade Gym Sports Festival
Ezüst díj: Budapest Honvéd FC
Bronz díj: Budapest Cowbells
Bronz díj: Molnár Ábel4.kategória: A legjobb társadalmi válasz a Covid-19-re
Arany díj: Bowman and Becker Kft – futniszep.hu
Arany díj: Ferencvárosi Torna Club – SPORTFIVE Hungary Kft
Ezüst díj: FK DAC 1904
Ezüst díj: Nyíregyháza MJV – Mozdulj Nyíregyháza!5.kategória: Hűség-díj
Arany díj: Szerencsejáték Zrt.