A cég közleményét olvashatjátok – a fröccsről ezúttal sem esik szó…

A Groupama Aréna üzemeltetője, a globális sportmarketing ügynökség SPORTFIVE néven működik tovább

– A Lagardère Sports and Entertainment a mai naptól SPORTFIVE-ként folytatja tovább tevékenységét.
– A Groupama Arénát üzemeltető Lagardère Sports Hungary Kft. is új néven, a SPORTFIVE magyar leányvállalataként folytatja.
– A névváltozás ellenére az FTC és a Lagardère Group között 2014-ben kötött megállapodás nem változik, a SPORTFIVE továbbra is teljeskörűen üzemelteti a szerződésnek megfelelően a Groupama Arénát és egyúttal marad a marketing ügynöksége az FTC labdarúgócsapatának.
– A SPORTFIVE és a Fradi folytatja azt a közös, sikeres együttműködést, mely az elmúlt 6 évben a stadion üzemeltetését jellemezte. A SPORTFIVE magyarországi menedzsmentje nem változik.
– A SPORTFIVE a Groupama Aréna megnyitása óta két bajnoki címet és három Magyar Kupa győzelmet ünnepelhetett a Fradival. A stadion multifunkciós jellegét jól kihasználva az üzemeltető már több, mint 1000 vállalati rendezvényt csábított az elmúlt években az arénába
– A Lagardère Group és az H.I.G Capital közötti tranzakciót követő átalakulási folyamatot zárja le az ügynökség nevének megváltoztatása.

A Groupama Aréna üzemeltetőjeként immár 6 éve arra törekszünk, hogy a Fradinak megfelelő otthont biztosítsunk, mindeközben pedig kihasználjuk a multifunkciós stadionunk minden előnyét. Nevünk megváltoztatásával ezen törekvéseink nem módosulnak, továbbra is a partnereink legmagasabb szintű kiszolgálására törekszünk. A SPORTFIVE már ismert és elismert márka az európai sportpiacon, így büszkén mondhatom, hogy a nemzetközi csapat támogatásával további gyümölcsöző gyüttműködéseket építhetünk és innovatív fejlesztéseket hozhatunk az FTC és minden partnerünk számára.” – mondta Igaz András a SPORTFIVE magyar leányvállalatának ügyvezetője.

A mai napon a korábban Lagardère Sports and Entertainment néven működő globális sportmarketing ügynökség megváltoztatta a márka nevét SPORTFIVE-ra, miután a Lagardère Group-tól a H.I.G. Capital-nek eladásra került április közepén. A cég mostantól 75,1% -os részesedéssel rendelkezik.

Az új keretrendszeren belül az ügynökséget globális szinten egy négytagú végrehajtó bizottság menedzseli, amelynek tagjai Stefan Felsing (vezérigazgató), Philipp Hasenbein (operatív igazgató), Robert Müller von Vultejus (növekedési igazgató) és Christian Peters (pénzügyi igazgató), akik szoros együttműködésben dolgoznak a felsővezetői körrel.

Stefan Felsing vezérigazgató és ügyvezető bizottsága Hamburgból (Németország) származik, a vezetői csapat tagjai pedig Észak-Amerikában, Európában, Afrikában és Ázsiában felügyelik az ügynökség globális működését.

A SPORTFIVE üzleti modellje továbbra is az ügyfélközpontúság elve alapján folytatódik. Miközben hisz a sport hatalmában és abban, hogy a felelősségteljes kereskedelem mindenki számára előnyös, mindemellett az ügynökség fenntartható, hosszútávú értéket teremt a márkák, a médiapartnerek és a jogtulajdonosok számára. A SPORTFIVE globális és regionális szakértelemmel rendelkezik a tanácsadás és menedzsment területén, így továbbra is teljeskörű megoldásokat kínál az érintettek számára.

Az ügynökség az ügyfelek számára kiváltságos hozzáférést biztosít a sport világához, ahol a legfontosabb prioritás az ügyfél célját szolgáló egyedi megoldás.

A választott márkanév két részből tevődik össze. Egyrészt a SPORT szóból, mivel az ügynökség, és annak munkavállalói hisznek a sport hatalmában, másodszor pedig a FIVE szóból, ami pedig képviseli azt az öt alapvető érdekcsoportot, amelyet szolgál: márkák, jogtulajdonosok, médiaplatformok, rajongók és a cég munkavállalói, emberei. A SPORTFIVE hangsúlyozza a vállalat történelmi gyökereit is – érzelmek, professzionalizmus és úttörő gondolkodásmód jellemzi a céget.

A mai nap egy mérföldkő az ügynökségünk számára. Egy új vezetői csapat, új tulajdonos és a SPORTFIVE márkanév újbóli bevezetése a sport világába, amely nemcsak az alapító úttörő szellemünket képviseli, hanem azt az erős jövőnket is, hogy az egyik legfejlettebb és legelismertebb partner legyünk a sportban”- mondta Stefan Felsing vezérigazgató.

A SPORTFIVE a különböző régiók sportjának úttörőiből áll. Hiszünk a sport hatalmában és hogy annak felelősségteljes marketingje az egész társadalom számára előnyös lehet. Izgatottan várom, hogy kitartásunkkal, energiáinkkal, és tapasztalatainkkal, megszerezhessük az érintettek bizalmát, hogy a SPORTFIVE az innovatív és érzelmes sportmarketing szinonímájává válhasson.”- tette hozzá Stefan Felsing vezérigazgató.

A SPORTFIVE, mint piacvezető, ügyfélközpontú és óriási adathalmazzal bíró vállalat, innovatív digitális megoldásai révén a jövőbe vezeti a sport iparágat. A SPORTFIVE nemzetközi sportmarketing ügynökségként működik, globális gondolkodásmóddal és több, mint 1200 helyi szakértőből álló hálózattal, a világ 15 országában, futball, golf, esportok, motorsport, kézilabda, tenisz, amerikai futball, kosárlabda, jégkorong, és még sok más sportesemény területén.

Groupama Aréna