Dr. András Krisztina, a Corvinus egyetem munkatársa, a Sportgazdaságtani Kutatóközpont vezetője szót ejtett a Fradiról is egy interjúban.
A Ferencvárosnak az a csodálatossága, hogy mind történelmi, mind sportszakmai hagyományait tekintve megvan az a potenciális lehetősége, hogy egy kerületet, fővárost, egy országot némileg túlnövelő, a potenciálisan benne rejlő márkát valóban kihasználja. Vezetése érti és használja a vállalatszerű működést. Nem véletlen, hogy a Ferencváros azon klubok egyike, amely márkakutatást rendelt meg, amely igyekszik az ő termékét eladni, márkáját építeni, igyekszik menedzsment szempontból is kapcsolódni a nemzetközi labdarúgás véráramához. Hatalmas lehetőséget kaptak az államtól azzal, hogy hazai mérkőzéseik helyszínéül szolgálón felépült egy olyan stadion, amelynek koncepciójában kiemelt szerepet kapott az üzleti, illetve fogyasztói kiszolgálás, így minden egészen más lehetőséget jelenthet és kínál, mint a korábbi stadionok bármelyike. Ezek a lehetőségek pedig egyben kényszerek is: ez a csapat és az azt működtető futballcég egy nemzetközi stratégiára van kényszerítve. Azaz, hogy visszatérően szereplője kell, hogy legyen majd a nemzetközi kupáknak, ami egy egészen más bevételi lehetőséget fog onnantól biztosítani számára. Az a reménység pedig, hogy ez húzza az egész bajnokságot, szintén benne van.
Sport+