Megvizsgálta a győri klub a hétvégi botrányos beengedést, természetesen ők nem hibáztak.

Sajnálattal vettük tudomásul, hogy több száz szurkoló, akik vasárnap jegyet szerettek volna váltani a Győri ETO FC – Ferencvárosi TC bajnoki labdarúgó mérkőzésre, csak hosszabb várakozás után tehették meg. Természetesen klubunk azonnali vizsgálatot indított a lehetséges problémák feltárása érdekében, mert elsődleges feladatnak tartjuk a szurkolóink megfelelő kiszolgálását.

A jegyvásárlási adatokból kiderült, hogy a hazai szektorokba szóló belépőjegyek több mint felét vasárnap, az utolsó pillanatban, az 5 rendelkezésre álló jegypénztárak valamelyikében vették meg szurkolóink. Az elmúlt időszakban több alkalommal is felhívtuk szurkolóink figyelmét arra, hogy elővételben vagy az interneten vásárolják meg a belépőjüket, mert a névre szóló jegykiadás miatt egy adott pultnál egy perc alatt csak egy embert lehet kiszolgálni. Sajnálattal láttuk, hogy ezen információk jelentős részét szurkolóink előzetesen nem vették figyelembe vagy nem számoltak azzal, hogy kiemelt mérkőzés esetén a nagyobb érdeklődés miatt akár komolyabb sor is kialakulhat a jegypénztáraknál.

Kiderült az is, hogy a mérkőzésre érkezők jelentős része meglepődött a névre szóló jegyek miatt. Valószínűsíthető, hogy ők idén még nem voltak egyetlen NB I-es hazai mérkőzésünkön sem, hiszen nem a vasárnapi volt az első olyan meccs, amikor ilyen feltételek mellett állítottuk ki a belépőjegyeket. A kiemelt mérkőzéseinken már 2013-ban is csak így lehetett bejutni az ETO Parkba.

A jövőben az ilyen problémák elkerülése miatt, arra kérjük azokat a kedves szurkolókat, akik csak alkalmanként látogatják a mérkőzéseinket, hogy előzetesen informálódjanak a várható körülményekről.

forrás: eto.hu