A Ferencváros és az MTÜ belföldi turizmust népszerűsítő kampánya folytatódik, ahogy a közös nyereményjátékuk is. Az első részben egy borásszal közösen Botka Endi szerepelt.

Közösen népszerűsíti a hazai turizmust a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Ferencvárosi Torna Club. Az együttműködés különlegessége, hogy az FTC labdarúgói és vezetőedzője mutatják be Magyarország páratlan turisztikai látványosságait és kulturális értékeit, öt kreatív kisfilmen keresztül.

Az együttműködés rendhagyó módon hoz össze két, széles körben népszerű területet: az utazást és a sportot. A Térfélcsere videósorozatban többek közt Balatonboglár vagy Pécs ikonikus helyszínei mellett egy-egy szakma helyi képviselője is feltűnik. A kisfilmek az MTÜ és az FTC közösségi média és online felületein egyaránt láthatóak lesznek az elkövetkezendő hetekben.

Elindult egy nyereményjáték is a klub Facebook oldalán, ahol a rajongók megmutathatják, melyik volt a legszebb hazai hely, ahol valaha fociztak.

Az együttműködés egy kiváló lehetőség, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy egész évben, így ősszel is érdemes útnak indulni, hiszen számos felfedezésre hívó látnivaló és páratlan élmény vár szerte az országban.

(fradi.hu)