Szurkolótársunk beszámolóját olvashatjátok az ötödik hétről.

Az 5. hét újfent tartogatott meglepetést, mert a hétfői edzés ezúttal a népligeti sporttelep helyett a Groupama Arénában került megrendezésre. A lányok a bírói öltözőt kapták, a fiúk pedig a vendég öltözőben öltöztek. A parkoló távolságával nem volt probléma, de a gyümölcsbekészítés nem volt tökéletes (Bogi csak műanyag almát és körtét hozott), ezért a pogácsakommandó nem biztos, hogy elnéző lesz, főleg azért, mert pogácsa sem volt. Az edzés elméleti része a hazai öltözőben került megtartásra. Bogi előadásának a központi eleme az „okostányér” volt. Ez egy új táplálkozási ajánlás, melyről a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének oldalán további infókat is találhattok. Én korábban ezeket a táplálkozási ajánlásokat kicsit érthetetlennek és betarthatatlannak éreztem, de így, hogy minden héten beszélünk róla, és fokozatosan kezdem én is alkalmazni, nem tűnik reménytelennek a helyzet. Bencénél az edzéselméleti témák hangsúlya áttevődött a saját testsúlyos gyakorlatokra. Megbeszéltük melyek dinamikusak, melyek statikusak. Hogyan határozhatjuk meg a megfelelő intenzitásokat, ismétléseket, hogyan lehet őket nehezíteni. Újra kaptunk egy „hét gyakorlata” feladatot, ezúttal az „ülőtartás falnál”-t kell otthon is végeznünk.

1

Az itt megismert elméleti dolgokat gyorsan kipróbáltuk a gyakorlatban is az öltöző melletti bemelegítő teremben. Ekkora izomlázam még sosem volt eddig edzés után, másnap a karomat is alig tudtam felemelni. Az edzés végén kimentünk a pályára, illetve a pálya mellé, mert a fűre nem lehetett rámenni a szokásos pályakarbantartás miatt. Két kör futás, némi lépcsőzés, majd fotózkodás volt a program. A napot egy közös “Hajrá, Fradi!”-val zártuk. A stadion akusztikája 28 emberrel is kiváló.

Csütörtökön újra a népligeti atlétikapályán folytattuk az edzéseket. Alapos bemelegítés után egy kellemes plank verseny következett. Ezután 5x30mp saját testsúlyos feladatok (kétszer) majd 6 perc futás következett. Ezután újra 5x30mp saját testsúlyos feladatok (kétszer), majd 2×6 perc futás volt a program. Hétfőn újra in-body mérésre megyünk, kiderül mennyit fejlődtünk az elmúlt hetek során.

Hajrá, Fradi!

csabtom