A legrégibb magyar taxiscég kerül a mezünkre főszponzorként.
Örömteli bejelentést tehetek, a szezon végéig a Főtaxi lesz a mezszponzorunk, ez nem új keletű együttműködés, dolgoztunk már a Chelsea meccs kapcsán is együtt, s annak is örülök, hogy egy nagy múltú magyar cég segíti a stabilitásunkat.
– Orosz Pál
A Főtaxi stratégiájához méltó a most megkötött megállapodás, a király-helyre kerültünk, azt kívánjuk mind a Fradinak, mind a saját cégemnek, hogy „együtt sikerüljön”. Holnaptól a taxijainkba bekerül a Fradi logója. Külön, három Főtaxis droszt lesz a stadion körül.
– Szinomár Tibor, Főtaxi
Huszonhét reklámjogot jelent az együttműködés, ebből a legfontosabb a mezfőszponzorság, így százezrekhez jut el hetente a logó, mind a helyszínen, a tévében és a sajtóban. A meztámogatások közül kiemelkedik a Ferencváros mezének értéke, hétről hétre több, mint hétszázezer emberhez jut el, minden meccset adnak – a hétszázezres nézőszám a német paytv-s adatoknál is kiemelkedő lenne. A Groupama után a Főtaxi a legnagyobb szponzor.
– Siklósi Csaba, LUSS