Női kézilabda csapatunk a kedvezményezett.

Jeney Zsolt Ákos, szakosztály elnök

Példaértékű az együttműködés a BGYH és a Fradi között, hiszen kicsiben kezdtük, majd egyre nagyobbat álmodtunk. Az alapja, hogy veszteséges vállalatból nyereségessé alakították a BGYH-t. Magyarországon a fürdőket nem kell bemutatni, azonban a külföldiek számára talán érdemes reklámozni, és a Ferencváros a Bajnokok Ligája egyik kiemelkedő csapataként kiváló reklámhordozó. Feltesszük a mezeinkre a Budapest Spa logót, ezzel pedig a világ számos pontjára eljut az információ a budapesti fürdőkről. Sokszor hallani, hogy a vidéki csapatoknak könnyebb, mert a lokálpatriotizmus ott jobban él, de íme a példa, hogy ez itt is működik, elvégre abszolút fővárosi cég állt a Fradi mögé. Bízunk benne, hogy a Ferencváros a BGYH segítségével messzire jut a Bajnokok Ligájában, így mindkét fél számára gyümölcsöző lesz az együttműködés.

Szőke László, vezérigazgató

A BGYH Zrt. fontosnak tartja a jelentős nézőszámokat generáló sport tevékenységek támogatását, ráadásul az FTC olyan pozitív imázst biztosít a BGYH Zrt. részére, amely segít a cég céljainak elérésében. Budapest legsikeresebb kézilabdacsapatáról és a magyar válogatott gerincét adó együtteséről beszélünk, ezért úgy gondolom, nem kérdés, hogy jó helyre megy a támogatás, amelynek köszönhetően ráadásul a cégünk híre is mind szélesebb társadalmi körökben válik ismertté. A 2010-es évek környékén rendre hat-hétszázmillió forintos mínuszt termelt a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., de a tudatos fejlesztéseknek köszönhetően tavaly már 2,6 milliárd forint volt az üzemi eredményünk, az idei pedig a hárommilliárdot is meghaladja. E gazdasági sikernek köszönhető, hogy nemzetközileg is igen magasan jegyzett csapatot tudunk támogatni. Ráadásul emeltünk a támogatás mértékén: az eddig – valamivel több mint hárommillió forint értékben – adott fürdőbérletek mellett idén harmincmillió forinttal is szponzoráljuk a Ferencváros kézilabda szakosztályát.

Fradi.hu