A meccs előtti sajtótájékoztatón mutatják be a Hell-lel közös terméket.

Fradi Energiaitallal támad az FTC.

Tovább bővül az FTC saját márkás termékeinek köre, mostantól kapható a Fradi Energiaital. Magyar sportklubok közül elsőként a Ferencvárosi Torna Club alaposan áldoz a marketingre és komoly reklámfilmmel, valamint kampánnyal vezeti be az energiaitalt, amelyet a Hell állít elő. A Nincs kegyelem reklámfilmet és a hozzá készült werkfilmet a Pécs elleni labdarúgó bajnoki előtt mutatták be a sajtónak.

A whisky, a vodka, a sör és a pezsgő után az energiaitalok piacára kíván betörni az FTC. A zöld-fehér klub az egyesület hagyományaihoz hű partnert keresett és így talált rá a Hell energiaital gyártó cégre, amely az új termék gyártója lett.

„A Hell száz százalékos magyar cég, s ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör – jelezte Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója, miért esett a klub választása a rendkívül sikeres hazai társaságra. „A Fradi szintén egy nemzetközi hírű márka, reméljük, az összefogás sikeres lesz. A futballcsapat új otthona Európa legmodernebb stadionja, az egyesület népligeti bázisa pedig folyamatosan fejlődik, szintén a csodájára járnak. Ilyen körülmények közt merünk álmodni és ezeket az álmokat sorra megpróbáljuk valóra váltani. Ilyen tervünk volt a saját márkás termékek körének bővítése, ennek a jegyében készült el a Fradi Energiaital.”

„Nagy örömünkre szolgált, hogy a Ferencváros labdarúgó csapata – miután a vezetőség tavasszal látogatást tett szikszói gyárunkban, és személyesen győződhetett meg a minőségről, melyet képviselünk – minket választott legújabb sajátmárkás terméke, a Fradi Energiaital gyártójának. Az együttműködés során mind a receptúra, mind a design megálmodásában hatékonyan tudunk együttműködni, és úgy vélem, a végtermék egy igazán impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, mely kellően passzol az FTC hírnevéhez. Bízunk benne, hogy a Fradi sikereit látva, egyre több sportklub számára lesz majd érdekes a sajátmárkás energiaitalban rejlő marketing és kommunikációs lehetőségek kihasználása!” – nyilatkozott a közös projektről Tóth Eszter Anna, a HELL ENERGY Magyarország Kft. szóvivője.

A Fradi Energiaital piacra kerülését az FTC komoly reklámkampánnyal támogatja. A kiválasztott szlogen „Fradi Energiaital. Nincs kegyelem” lett. A bevezetéshez elkészült egy 20 másodperces professzionális tévés szpot, valamint annak hosszabb változata a You Tube-ra, ahová a klub valamennyi szakosztályánál forgatnak még egy-egy reklámfilmet világ- és Európa-bajnok sportolókkal. A forgatásról külön werkfilm is készült. A tv-szpot ihlette kreatívokat City Light posztereken és print felületeken jeleníti meg a Fradi. A szpot és a kreatívok főszereplője Thomas Doll, a labdarúgó csapat német vezető edzője lett.

„Tudom, hogy a reklámfilm készítése rendkívül nehéz munka – mesélt a Groupama Arénában zajlott több órás, éjszakába nyúló forgatásról a szakember. „Néha csak azt kérik tőled, állj egy helyben és a megfelelő pillanatban kicsit emeld feljebb a tekinteted. Ehhez türelem kell, én pedig alapvetően nem mindig vagyok türelmes. A palackokkal teli zsáknak egyébként komoly súlya volt, de szerencsére jó formában vagyok. Remélem, a Fradi Energiaital tényleg nem ismer majd kegyelmet.”

A szpot ötletgazdája a legnagyobb magyar reklámügynökségeknek és világcégeknek bedolgozó szövegíró volt, míg a klipet a Miga Film Kreatív Reklámügynökség készítette.

„Kedves és profi emberekkel dolgozhattam együtt a forgatás során – állapította meg Klacsán Gábor rendező, a cég tulajdonosa, aki több sikeres reklámfilmet készített már. „Thomas Doll egy igazi színész, egy sármőr, élmény volt vele forgatni ezt a reklámfilmet. Jó volt látni a szakember és a résztvevő játékosok hozzáállását, sok sikert kívánok nekik a pályán és persze az energiaitalnak.”

A Fradi Energiaital ára 130 és 179 forint közé várható, boltoktól és akcióktól függően.

Fradi.hu

(X)